Wednesday, January 26, 2011

penat gilerr beb!!!

pnat btul aku ari ni..fuhh..mlm tdi aku tdo lmbt..aku tgk citer antu ngan akak aku..pastu pgi tdi mak aku kejut aku nk gi skull lam kul enam pgi and then aku ckp lam ati..awal gi r..nnti la bngn..haha..aku lpe lak yg abah aku keje pgi arini..besenye lau abh aku keje pgi aku bngn lam kul enam la sbb nk ayh aku besenye gi keje kul nam pat pluh lma pgi..so kna la bngn awl..pastu lengah pnye lngah,da kul nam lma blas pgi..hehe..and then bru aku ingt yg abh akukeje pgi ari ni..kecepus aku bngn gi blik air..tkut kna mrah pnye pasal..atoyai..ptg tdi ad koko lak..blik kul pat lbh camtu..ase cam mlas nk dtg tpi aku tkut cikgu mrah aku..terpaksalah aku dtg..rpenye bkan ad wat pape pun..tu yg aku tepon ayh aku suh jmput awl..x de keje aku nk menonong kt ctu x wat pape..lps je blik aku trus mkn..prut aku time tu mmg lapar giler r beb..sbb time abes klas ngan time nk start koko lma minit je..kejam tul..koperasi tutup..lau kantin bukak tpi dia jual makanan yg berat2 je..mmg x de mse r nk mkn..klas aku ngan klas B je yg kuar lambat kul tga sepluh..klas laen sume kuar awl..x adil r camni..lps mkn aku tdo..bngn je tdo aku terbau aroma maggi..fulamak..ape lgi kebas r beb..hehe..pas prut aku da knyang,aku wat keje sain..pastu ape gi,aku on9 la hehe..

1 comment: