Saturday, January 15, 2011

akhirnye...

hai korang..akhirnya dpt gak aku tkar background blog aku..amacam cntik ak?komen cket..bkn ape..sbb background aku yg lame yg wane pink tu cam gedik r..tu yg aku tkar..isn't it?haha..ni yg background bru ni cantek ckit..ad plak air kan..cantek pe?hehe..pe lgi aku nk ckp r?erm..haaa!ari slasa ni abg aku nk antar ank dia kt umah aku..suh aku and mak aku and abah aku jaga..sbab..arhh..adalah sbabnye..haha..aku pun x tau camne nk jlaskan..confirm nnti mse niece aku ad nnti keje umah aku x siap,aku x bce bku..haha..sbb aku lbh bnyk luangkan mse ngan niece aku dripda membca bku..hehe..aku pun tk tau sbb pe..aku ni mmg mlas cket orgnye..oleh krana cikgu2 aku tu sumenya cam singa,terpaksalah aku siapkan..takpe..stiap kejayaan memerlukan pengorbanan..kan?lgi pun aku duk klas 2A..aku tak ske lau cikgu ckp "ape ni duk klas A tpi MALAS"alamak..rsa cam tercabar r..k la ni je yg aku nk ckp..bye see you next time k?bye..

No comments:

Post a Comment