Friday, January 28, 2011

korean lover!!!

yezza..kte jumpe lgi di sni pda waktu,dan hari yang same..cehh..xde lah..haha..aku cuti rye cina ni sminggu and my home work is too much..how can it be that way??arghh!!i'm is so tension right now!!anyway by hook or by crook,I must do it mannn!!!haha..okay..I don't want to talk about this topic anymore because it make me tension..hahaha...so funny..now,I want to talk about MY LOVE KOREA..huu..skang ni ad citer korea bru kt chanel 391..and the thing that make me so happy is my favourite korean artist is there..argghhhh!!!i'm so happy..citer dia tiap2 ari isnin ngan slasa kul 9 mlm..and my belove wooyoung 2PM is there..tjuk dia dream high..arghh!!pastu ad lgi stu iaitu citer The President..and my belove sungmin from Super Junior is there too....haha...skenye..tpi......citer the president tu cam bosan ckit la because citer die pasal politik..ye la tjuk pun THE PRESIDENT!tpi,demi sungmin,aku sanggup!!!cehh!!he was so cute!!tpi citer dream high tu bes ckit la..dia psl plajar kt sebuah kolej ni la..diorang nk cpai cita2 msing2..eh lupe lak...HERO CITER WINTER SONATA pun ada kt citer tu!!!arghhh!!!!ishhh!!!mmg gempak giler la citer tu..so,korang tngk la citer tu...klau tk nk tngk pun tak pe..aku tak kesah pun...hehe..k la aku blah lu la...bubye!!

No comments:

Post a Comment