Wednesday, March 16, 2011

the simple thing..

hello korang,sori sbb da lme x update coz busy kt fb memanjang..tdi aku ad tngk citer korea,tjuk die TV Animal Farm..actually,citer ni psal haiwan je la and citer ni mmg bes dan da bnyk kli wat aku nanges hu~~~tdi aku tngk,die tunjuk psal sekor anjing ni and tuan die..tuan die ni jual ikan kt tpi jlan so,anjing ni asik memerhatikan tuan die dri seberang jlan..sbb anjing ni x bersama ngan tuan aku x bape pastila plak..x tau sbb pe..hehe..anjing ni memerhatikan tuan die dri seberang jlan je..that mean,pemisah antara anjing ni ngan tuan die ialah jlan la tmpt keta bnyk lalu lalang..tuan die kt seblah cni,anjing die kt seblah sna la mknanya..anjing ni asik mengawasi tuan die,x penah lpas dri pndangannye..tuan die ni agak risau la ngan anjing die ni coz tmpt anjing ni duduk ialah tmpt org lalu lalang..da bape kli tuan die suh die duk tmpt len tpi anjing ni wat x tau je dmi keselamatan tuan die..lau ad org yg mencurigakan cbe nk kcau tuan die,anjing ni akn menyalak and cpat2 pegi kt tuan die.keadaan ni agk merbahaya yelah mna la tau kot tba2 anjing ni melintas,keta pon lalu and gedeganggg!!haha..tuan die ni nk cek la kesihatan anjing die coz die x penah bwak anjing die gi klinik wat pemeriksaan kesihatan sbb die x de duit and x de mse..lpas die bwak,keputusan menunjukkan anjing ni mta die da bta seblah and seblah gi da kna katarak..doktor tu kta,pembedahan x leh dibuat sbb anjing ni da tua..umur die 14thun..sebaya ngan aku seh..lau mnusia msih dianggap mde tpi sebaliknye bgi anjing..tuan anjing ni pon nanges la..and..mle la air mta aku mengalir gak la..bkn sbb pe,aku teringat kt kucing aku nme bibot yg da mti tu..huhu~~aku trus cover bgi mk aku x nmpk haha lau mk aku nmpk mlu la aku..huhu..so,bgi mengelakkan kejadian yg x diingini,pompuan ni(tuan anjing)kna wat pemeriksaan terhadap anjing die slalu la..pastu,da abes citer die..sbenarnye ad lgi citer psal ni tpi mlasla aku nk citer jri aku pon da ltih da..x penting pon..TV Animal Farm ni ad byk kesah haiwan yg berlainan lam stu episod,tpi aku plih citer ni la utk nk citerkan kt korang..coz citer ni yg plg mengharukan aku..haha..

No comments:

Post a Comment