Saturday, March 26, 2011

leypok sudey!!

yeayy..dpat gak aku update blog neh..pnt mmg la pnat tpi,BESTT!!beb..aku nk bgitau cket ni..haha..psukan skull aku klah seh..sengal tul..lwan SMK KLIA.mle2 SMK KLIA lwn SMAP LABU,pastu,SMAP LABU klah..sengal giler..huhu~~mse skull SMK KLIA lwn ngan SMAP LABU,aku cam bosan tau..x tau nk skong mne..haha..korg tau pe aku wat?x de wat papepon.haha.beberapa minit sudah berlalu..tbe la mse skull aku lwan ngan SMK KLIA..mle la ktorg jerit2 bgi kta semangat..contoh:TMS!!DUM DUM DUM DUM!!(BUNYI TEPUKAN CAM BUNYI GONDANG,HAHA..)klah jugak..haha..mmg bsing la time tu..kn mse korg tngk perlwanan bola kt tv,kn ad bunyi cam bsing2 tu kn..haa..tu la die..skull aku klah 2 1 ngan SMK KLIA tu..sengal lar!haha..jap..lpe lak aku nk citer something..mse otw nk gi paroi,ad keta dpan bas aku ni die brek2 tau..x tau sbb pe..pastu drebar ni ptong keta ni,die bukak pintu bas tu,pastu sorg gi pemandu gnti,die berdiri kt pintu tu,die mrah keta tu..haha..bpak sengal..ok..asenye ni je kot yg aku nk citer..bye..

No comments:

Post a Comment