Thursday, February 17, 2011

time is gold..

yeayy..esk ari sab2 aku skull..skull gnti..tpi,aku x blaja pon sbb esk skull aku nk wat merentas desa..just ltihan jer and yg btul2nye ari rbu ptg minggu seterusnye..hehe..so,yg pling bes,aku nk berborak ngan kwan aku yg da lme aku x borak ngan die lme2 smbil berjln..x yah lri de wat pnat je lgipon latihan je kan..hehe..sbb mse fom 1 aku stu klas ngan die..tpi fom 2 ni terpisah la plak..so,dpat borak ngan die kjap2 je time rhat tu..huhu..sdey..bnyk yg aku nk borak ngan die ni..aku da tnye die tdi dtg x skull sok?die ckap dtg..lau die x dtg sok..siap la ko..haha..x pe lau die x dtg aku bleh kwan ngan org len..bkan die sorang je kwan aku..rmai gi la..cehh..berlgk konon..ishh..x saba ni..tpi lam rmai2 kwan aku,die la yg pling rpat ngan aku..and ktorang ad taste yg sme iaitu die mnat korea,aku pon mnat korea..hehe..lam erti kta len-bes la borak ngan die..eh..jap2..aku ni nk pi merentas desa ke gi berborak ni??haha..tape merentas desa smbil berborak..huu~~

No comments:

Post a Comment