Wednesday, February 16, 2011

science is enjoy!!

yezza!!kta bertemu lagi..ari ni aku nk citer psal ape yg berlaku kt skull aku tdi..pgi tdi mse wktu science aku ad wat experiment..bes..dri dlu lagi aku mnat science tpi slalu la x dpt A,dpat B jerh..ok la tu dri dpat D..hehe..ktorang msak ad satu cecair tu tah ape nme die aku lpe lah plak..apelah..ktorang bkan msak pkai kuali k tpi pkai penunu bunsen..kitorang campur cecair tu ngan air..3 cecair yg sme and 2 cecair yg berlainan..hehe..yg besnye mse aku nk tuangkan cecair kt dlm test tube..fuyoo..cam saintis poik..haha..pastu ktorang pon msakla cecair tu..ktorang tunggu la jap tngk ape yg terjdi..and..berkat kesabaran kitorang (ceh,cam lme bebenor la plak ktorang didih cecair tu..sbenarnye x la lme sngt..lam 2,3 mnit camtu la..)cecair tu bertukar warne dripda warne asalnye..haha..cantik..mmg bes la..tmbah2 lagi sir tu cam sporting giler la..cikgu science aku cina..bes cikgu tu ngajar..hehe..die ske wat lawak..ni aku nk gi tau korang la..lam bnyk2 nota aku pnye la,nota science la yg pling kmas seh..len sume cam giler jerh..haha..perghh..terbaik..bku ltihan pon sme..kmas giler..hehe..ermm..pe gi yg aku nk citer hah??haa..anyway,aku akan menerima seorang lagi anak buah..yeayy..alhamdulillah..wah..meriah la family aku nnti..hehe..da ad sorang pon cam bes giler..hu~~ok..da xde pe gi yg aku nk citer and aku mintak izin nk blah lu..haha..mlm ti aku update gi blog aku ni..insyaallah..psal cinta monyet..heh~~tunggu!!

No comments:

Post a Comment