Sunday, April 10, 2011

skit ati aku der..

sabo je lar.haha.hnye itu yg mampu ku ucapkan skrg ini coz ari ni aku da menerime 3 msj yg berbunyi "eryna wat pe?" sabo je la~~mlm ti x tau gi camne.aku bkannye pe,aku just rimas r.RIMAS!!kang lau ad msj bunyi,aku biarkn je jap coz aku da tau spe yg antar.aku ckap lam ati nnti2 la bce.haha.mlm smalam abg aku gi econsave,so,aku suh die bli top up rm10.pas abg aku blik,die bgi aku rm10..aku ingt top up x de pdahal die nk bgi aku rm10 tu,top upnye ad kt akak ipar aku.and then,akak ipar aku bgi la top up tu kt aku.aku ckap time kasih.seb bek die sponsor,tape.so,nk x nk ari ni aku kna blas r msj die.kang die kta aku ni ape la itu la.coz die tau aku ad kedit.haha.skit ati den ngonangkan.lgi satu,den pndg yo muko ank buah den tu den skit ati.huhu.dgn lasak eh,die tu x leh tngk ad brg ats meja.lau ad brg atas meja mcm patung,die ambik patung tu,die campkkan kt bwah pastu,trus blah wat mke selamba die tu.eiii..den gak yg kono komeh.aku nk ckap ngan korg something r,skang ni,aku x tau sbb pe aku lbih ske pegi ke skull dri duk umah.ye btul aku ckap.slah satu faktornye ialah:ketika remaja,seseorg itu lbih mementingkan kwan dri fmily die.aku ad bce satu artikel,x ingt la plak kt mne.haha.aku mempunyai dua org kwan yg agk gile2.diorg tu lau x wat aku glak x sah.actually aku nk citer something tpi len kli la coz da lme sngt aku bukak laptop ni.smbung esk la.bye.psal kwan aku.ngan ehem ehem.

No comments:

Post a Comment