Monday, July 26, 2010

bibot yg amt aku syg..

korang ingat gi tak yg aku penah update psl yg aku jumpe kcg kt psr mlm tu?klau tak ingat korang tgk la blk..hehe..nma kcg tu bibot...tpi dia da mti da...dia mti ari jumat..aku jumpe pun ari jumat..aku tak tau la apa sbb dia mti..yg first skali aku nk ckp,bibot sblum mti tu dia monyok je dlm 4 ari.mkn tak mnm pun tak.klau tak tu merintin nyawa dia nk mkn..time dia skt dia mnm cket je..tu pun klau dia mnm dia terbatuk2..sian aku tngk..mk aku adala gak bwk dia gi klinik..tpi yg aku grm doktor tu just suntik je tnpa memberitahu mk aku sbb ape dia skt..ati aku mmg skit la time tu..da takdir dia pegi kan?nk wat camne..tpi ble dia da mti idup aku trasa sunyi..ye la elok la dia pegi dri dia menderita skit..slama dia idup,dia bnyk la buat family aku ktawa dngn telatah lincah dia tu..aku rsa sedih sngt..biarla dia tng kt sna..bibot,aku merindui kau..kau ttp dlm ingatanku smpi ble2...i love you bibot..gud bye...

1 comment:

  1. bibot ttp dlm ingatanku...klau la bleh diundurkan mse...............

    ReplyDelete