Thursday, June 24, 2010

ehemm..ehem...

smalam aku kena sound ngan cikgu math ku sbb makah math aku turun...dia x de lah mrh sngt cume dia tnye nape mkah math awk turun and bleh tak awk dpt 'A' utk ujian yg akn dtg lgi.aku ckp bleh kut.tu ari ni plak aku ad experiment tdi kt makmal sains.bess gak r wat experimen tu.alat yg aku gne mse experimen tu ialah penunu bunsen,bikar,kaki retot,kasa dawai,pemberat 50 and 100 gm and termometer.mula2 idupkan api kt penunu bunsen tu (cikgu yg wat).and then,isi air dlm bikar 1 pastu didihkan dia ats penunu bunsen.agk berbulu gak la 2nggu air tu nk mendidih.lbh kurang 20 minit la...pastu mse dah time and cikgu suh kumpul kan smula sume alat2 tu.dlm grup aku ad 8 org,iaitu izzati,nurul,aku,ain,julia,qurratul,anis and alina..nije yg aku nk tulis..bubye...

No comments:

Post a Comment